Regulamin sklepu

 

Właścicielem sklepu prowadzonego na stronie www.atvteam.pl oraz sklepu stacjonarnego i serwisu prowadzonego pod adresem Szynkielew 31E, 95-200 Szynkielew (dalej jako “Sklep”) jest:
Michał Szczurtek, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ATVTEAM.pl Michał Szczurtek, z siedzibą Szynkielew 31E, 95-200 Szynkielew, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej w systemie informatycznym przez Ministra Gospodarki, NIP 7282398542, REGON: 363603585 zwany dalej „Administratorem”.

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie internetowym oraz stacjonarnym (dalej jako „Sklep”), zarówno przez konsumentów, jak i przez podmioty gospodarcze, zarejestrowane jako przedsiębiorcy oraz uregulowania związane z ochroną danych osobowych, w tym regulowane Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”).

Definicje pojęć zawartych w Regulaminie:

  1. Administrator – Michał Szczurtek, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ATVTEAM.pl Michał Szczurtek, odpowiedzialny za prowadzenie, aktualizowanie i działanie strony internetowej www.atvteam.pl oraz realizację zamówień. Będący jednocześnie podmiotem przetwarzającym dane osobowe Klientów na potrzeby zawierania i realizacji transakcji sprzedaży w Sklepie, jak również przygotowywania dokumentacji rozliczeniowej, w tym wystawiania rachunków oraz działalności promocyjnej, marketingowej i informacyjnej.
  2. Czas realizacji zamówienia – czas od złożenia zamówienia przez Klienta, w jakim Sklep skompletuje zamówienie, do momentu przekazania przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy, uwzględniający wyłącznie dni robocze.
  3. Dane osobowe – dane identyfikujące Klienta dobrowolnie przekazane Administratorowi w postaci imienia, nazwiska / nazwy firmy, adresu lub siedziby, NIP, REGON, KRS, adres e-mail oraz numer telefonu, w zależności od woli Klienta rejestrowane na Koncie Klienta lub podawane jednorazowo, przetwarzane w celach marketingowych oraz/lub celem zapewnienia możliwości sprzedaży i dostawy produktów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO). Wycofanie lub brak zgody na podanie i przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwić przeprowadzenie i realizację transakcji, w tym realizację dostawy towaru i wystawienie rachunku w myśl przepisów ustawy o rachunkowości i o podatku VAT.
  4. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. Dział Obsługi Klienta – przedstawiciele / pracownicy Administratora uprawnieni do kontaktu z Klientem celem realizacji umowy, dostawy produktów i usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu oraz udzielania bezpośredniej pomocy i informacji Klientom przy składaniu i realizacji zamówienia.
  6. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie.
  7. Konto Klienta – baza informacji o Kliencie, zawierająca dane osobowe identyfikujące Klienta, służące do realizacji zamówień Klienta oraz historię zrealizowanych zamówień Klienta. Rejestrowanie Konta Klienta ma charakter dobrowolny.

 

  1. ZASADY OGÓLNE
  1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na stronie www.atvteam.pl (Sklep Internetowy) oraz stacjonarnie w swojej siedzibie pod adresem Szynkielew 31E, 95-200 Szynkielew (Sklep Stacjonarny).
  2. Informacje o towarach i usługach oraz zasadach realizacji zamówienia, prawach i obowiązkach stron Sklep udziela poprzez informacje pisemne na swojej stronie internetowej lub bezpośrednio poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. 
  3. Zaleca się zapoznanie z treścią niniejszego Regulaminu, co ułatwi sprawny i prawidłowy przebiegu transakcji dokonywanych w Sklepie.
  1. REJESTRACJA KONTA, PODANIE DANYCH KLIENTA
  1. Klient może dokonywać zakupu poprzez zarejestrowane Konto Klienta lub bez rejestracji i zakładania Konta Klienta, podając każdorazowo niezbędne dane na etapie składania zamówienia. 
  2. Niezależnie od zgody lub braku zgody na rejestrowanie danych na Koncie Klienta, Klient, który składa zamówienie i chce dokonać zakupu musi podać dane umożliwiające dostarczenie towaru lub wystawienie dokumentu rozrachunkowego. 
  3. Rejestrację Konta Klienta zalecana się w szczególności dla Klientów dokonujących częstszych bądź hurtowych zakupów. Klient może założyć Konto Klienta w każdym czasie przy pierwszym lub każdym kolejnym zakupie, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Sklepu w zakładce „Rejestracja”/”Logowanie”. Posiadanie Konta Klienta ułatwiam m.in. sprawdzania aktualnego statusu zamówienia i przyspiesza proces składania kolejnych zamówień.
  4. W celu rejestracji Konta, Klient musi podać adres e-mail, określić hasło do Konta i zaakceptować Regulamin Sklepu. Login i hasło Klienta mają charakter poufny i są ustalane przez Klienta. Dane te nie powinny być ujawniane, udostępniane osobom trzecim w żadnej postaci. Konto aktywuje Administrator najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu podania danych Klienta i weryfikacji adresu e-mail. 
  5. Zebranie od Klienta danych osobowych nie jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy, jednak brak danych teleadresowych może utrudnić jego realizację oraz uniemożliwi dostawę towaru. Dane osobowe niezbędne do wystawienia faktury określa ustawa o VAT. Bez podania tych danych nie można wystawić faktury VAT.
  6. Nie jest możliwe utworzenie Konta Klienta bez podania adresu e-mail.
  7. Dane podane przez Klienta są przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji usług Administratora i związane z realizacją sprzedaży i dostawy oraz celów informacyjnych i marketingowych Administratora. Szczegółówe informacje podane są w Polityce Prywatności.
  8. Jeżeli Administrator planowałby przetwarzać dane osobowe Klienta w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed przystąpieniem do takiego sposobu przetwarzania poinformuje Klienta o tym celu oraz udzieli wszystkich stosownych informacji.
  9. Dla zachowania bezpieczeństwa swoich danych osobowych i ograniczenia zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do swojego Konta, Klient Sklepu Internetowego powinien:
  1. a) ustanowić trudne hasło do Konta Klienta, zawierające wielkie i małe litery, cyfry, znaki, uniemożliwiające w sposób prosty jego odgadnięcie;
  2. b) wylogować się z Konta Klienta po zakończonej sesji (samo zamknięcie przeglądarki nie jest wystarczające), nie pozostawiać bez nadzoru urządzenia po zalogowaniu się na nim na Konto Klienta;
  3. c) zachowywać login i hasło do Konta Klienta w tajemnicy, nie ujawniać go innym osobom;
  4. d) korzystać z usług Sklepu wyłącznie za pośrednictwem zaufanych komputerów, posiadających zaktualizowane programy antywirusowe i systemy operacyjne;
  5. e) unikać zapamiętywania na komputerze danych takich jak login i hasło, w szczególnych na obcych komputerach;
  6. f) unikać korzystania z Serwisu za pomocą otwartej sieci i sieci nieznanego dostawcy.
  1. DOKONYWANIE ZAKUPU
  1. Zamówienia od Klientów w Sklepie Internetowym są przyjmowane za pośrednictwem systemu teleinformatycznego przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. 
  2. Zamówienia w Sklepie Stacjonarnym oraz kontakt z Działem Obsługi Klienta są możliwe w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Dane do kontaktu dostępne są w zakładce „Kontakt”.
  3. Informacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert. 
  4. Klient, składając zamówienie w Sklepie – osobiście, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem sklepu internetowego, wyraża zgodę na zawarcie umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług. Sklep zwrotnie przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację w celu weryfikacji przez Klienta złożonego zamówienia. Zamówienie jest wstrzymane do momentu zaksięgowania płatności. Płatności należy dokonać na wskazany w treści e-maila oraz na stronie internetowej sklepu rachunek bankowy.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy, pracownik Działu Obsługi Klienta wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail, które to potwierdzenie stanowi oświadczenie o zawarciu umowy. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia, w szczególności dla każdej transakcji w celu przygotowania faktury pro forma i jej zaakceptowania.
  6.  W celu złożenia zamówienia Klient podejmuje kolejno następujące czynności:
    a. dokonuje wyboru rodzaju, ilości, cech towaru,
    b. dokonuje wyboru sposobu dostawy i zapłaty,
    c. loguje się do Konta Klienta (jeśli takie posiada) celem przekazania Administratorowi danych niezbędnych do realizacji procesu dostawy lub podaje jednorazowo, bez logowania się do Konta Klienta dane teleadresowe niezbędne do realizacji zamówienia i wystawienia rachunku, w tym w szczególności: imię, nazwisko / nazwa Klienta, adres dostawy i adres, na jaki ma być wystawiona faktura VAT (mogą to być różne adresy), dobrowolnie także adres e-mail i numer telefonu kontaktowego.
  7. Po dokonaniu zamówienia Sklep przekazuje Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania zakupu.
  8. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klienta, Dział Obsługi Klienta zawiadomi o tym fakcie Klienta niezwłocznie i zwróci Klientowi wpłaconą należność. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  9. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie Sklepu, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
    a. częściowa realizacja – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
    b. anulowanie całości zamówienia – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia i zwrot zapłaconej przez Klienta kwoty. 
  10.  Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja takich zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  11. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować przez Czas realizacji zamówienia, do momentu gdy towar zostanie wydany przewoźnikowi. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie – dane podane w zakładce Kontakt. 
  12. W przypadku zamawiania towarów wykonywanych / sprowadzonych na indywidualne zamówienie Klienta cena ustalana jest z Klientem indywidualnie przed dokonaniem zakupu i potwierdzona w korespondencji e-mail. Przy tego rodzaju zamówieniach nie obowiązuje opcja zmian w zamówieniu lub anulacji wynikająca z punktu III. 11.
  • CENY TOWARÓW
  1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone są na stronie internetowej Sklepu:
    a. podawane są w złotych polskich,
    b. zawierają podatek VAT,
    c. nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.

 

  1. W przypadku zamawiania towarów wykonywanych / sprowadzonych na indywidualne zamówienie Klienta cena ustalana jest z Klientem indywidualnie przed dokonaniem zakupu i potwierdzona w korespondencji e-mail. Przy tego rodzaju zamówieniach nie obowiązuje opcja zmian w zamówieniu lub anulacji wynikająca z punktu III. 11.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Każdorazowo bezpośrednio przed złożeniem przez Klienta zamówienia, Klient jest informowany o łącznej cenie zamawianych towarów wraz z podatkami, a także wszelkich opłatach za dostarczenie towaru oraz wszelkich innych obciążających go kosztach związanych ze złożonym zamówieniem.
  3.  Ceny podane na stronach serwisu dotyczą oferty Sklepu Internetowego i obowiązują przy zamówieniach składanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  4.  Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  5. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
  6. Koszty dostawy nie są uwzględnione w cenach towarów. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest w zakładce „Koszty dostawy”.
  7. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
    a. płatność w formie przedpłaty – płatność na podstawie faktury pro forma wystawionej przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia, zakończonego zapłatą kwoty wskazanej w fakturze pro forma. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu,
  1. zapłata za pobraniem, z chwilą dostarczenia towaru przez przewoźnika, dokonywana do rąk przewoźnika,
  2. brak jest możliwości dokonywania zakupów z odroczonym terminem płatności,
  3. sklep dopuszcza możliwość sprzedaży ratalnej z udziałem uprawnionych firm inwestycyjnych, świadczących usługi finansowania, po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu z Klientem i przygotowaniu stosownych dokumentów..
  4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  1. Sklep oferuje towary, które gotowe są do wysyłki zazwyczaj w ciągu 1-5 dni roboczych od przyjęcia zamówienia lub zapłaty faktury pro forma, jeżeli została wystawiona. Nie dotyczy to towarów sprowadzanych na indywidualne zamówienie, gdzie termin realizacji ustalany jest indywidualnie.
  2. W celu upewnienia się, że dany towar znajduje się aktualnie w magazynie lub ustalenia terminu dostawy należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. 
  3. Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta:
    a. za pośrednictwem Poczty Polskiej;
  1. firmy kurierskiej;
  2. możliwy jest także odbiór osobisty towaru w siedzibie Sklepu Stacjonarnego.
  1. Przesyłki zagraniczne wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej do krajów, w których firma kurierska świadczy usługi. Wysyłka zagraniczna musi być każdorazowo zgłoszona na etapie składania zamówienia, celem ustalenia przez Sklep możliwości przewozu oraz ceny przewozu.

    1. REKLAMACJE / ZWROTY
  1. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, Klient powinien w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
  2. Rękojmia / Niezgodność towaru z umową: Jeżeli otrzymany towar posiada wady Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi przysługujących mu od sprzedawcy. Jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę, wymianę lub zwrot całości bądź części wpłaconych środków tj. przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. Uprawnienie przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania towaru. Warto jednak złożyć reklamację niezwłocznie po zauważeniu niezgodności towaru z umową. W przypadku Klienta będącego konsumentem zastosowanie znajdują przepisy art. 2 pkt 4a oraz art. 43a i nast. Ustawy o prawach konsumenta.

  3. W przypadku stwierdzenia wady towaru lub niezgodności z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji poprzez kontakt drogą elektroniczną – wiadomość e-mail, listem poleconym na adres sklepu lub osobiście w siedzibie Sklepu. Zaleca się uprzednio bezpośredni kontakt z  Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Klient powinien dostarczyć towar na adres Sklepu Stacjonarnego. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć informację o przyczynach zwrotu oraz dokument stanowiący potwierdzenie zakupu np. kopia paragonu fiskalnego. Towar powinien być należycie zabezpieczony na czas transportu, aby uniknąć jego uszkodzenia.   
  5. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Koszty poniesione przez Klienta związane z zakupem towaru Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od przesłania przez klienta zaakceptowanej faktury korygującej.
  6. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia towaru i uwzględnienia reklamacji, jeśli stwierdzi, że wada towaru powstała z przyczyn zawinionych przez kupującego, w szczególności nieprawidłowego użycia, towar został uszkodzony po jego dostarczeniu kupującemu lub z powodu nieprawidłowego zabezpieczenia w przesyłce zwrotnej. 
  7. PRAWA KONSUMENTA – Prawo do odstąpienia od Umowy. Klient będący konsumentem, w rozumieniu przepisów prawa polskiego, dokonujący zakupu za pośrednictwem Sklepu Internetowego ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty doręczenia, nawet jeśli towar nie jest wadliwy. Powyższe nie obejmuje pojazdów i towarów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie, zgodnie z punktem III. 12.
  8. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  9. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy dostępne są na stronie internetowej, w zakładce Kontakt.
  10.  W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  11. Skutki odstąpienia od Umowy: 

 

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą;
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
  3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami;
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu;
  5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sklepu Stacjonarnego/siedziby Sprzedawcy niezwłocznie. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni;
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą;
  7. Produkt odsyłany przez Klienta musi być nowy, nie zniszczony, bez uszkodzeń i oznak użytkowania. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że odesłany towar nosi cechy użytkowania i jakiegokolwiek zużycia prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje. Wówczas towar jest odsyłany Klientowi na jego koszt, a pieniądze nie zostaną zwrócone.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, jeżeli:
  1. przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

VII.  ROZSTRZYGANIE SPORÓW

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Wszelkie spory jakich nie udało się rozstrzygnąć na drodze polubownej, rozpoznawane będą zgodnie z przepisami prawa polskiego przez właściwe sądy powszechne według siedziby Sklepu, jako miejsca zawarcia umowy.

 

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany cen i opodatkowania towarów – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Klienta obowiązuje wersja Regulaminu aktualna na dzień złożenia zamówienia w Sklepie.
  2. Zaleca się każdorazowe zapoznanie się Klienta z treścią Regulaminu, aktualną według stanu na dzień składania zamówienia.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.